ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

درخواست نويسنده

سلام به همه دوستان گلم.لطفا در قسمت نظر سنجي داستانها حتما نظرتون رو بديد.با اينكارتون بمن كمك ميكنيد تا براتون داستانهاي مورد علاقتون رو بيشتر بذارم.ممنون از همه دوستان
اينم آدرس يه وبلاگه كه چند روز قبل از اون بازديد كردم و به نظرم وبلاگ جالبي بود هرجند سكسي نيست اما داستان واقعي عشقيش كه ازقول خود نويسندش نوشته شده به اسم بي وفا عشق من اكر اشتباه نكنم اسمشو خيلي غمناك و آموزندست بنظرم.بهتون توصيه ميكنم شماهم بريد و ببينيد.
http://lovemetitu@blogspot.com

4 نظرات:

ناشناس گفت...

داستانهات رو دوست دارم.چون تقریبا واقعیه.مرسی

Unknown گفت...

سلام دوست عزيز.مرسي از نظر لطفت

brave گفت...

mer30 az dastanat

ایرانی گفت...

امیرجان !من حیث المجموع داستانهات خیلی قشنگه .خیلی بهتر از سایتهای دیگه هست .کاری به فیلم و عکس سکسی و این جور مسائل در سایتها ندارم چون تادلت بخواد از این چیزارو میشه درماهواره و سی دی وو...دید ولی چیزی که گیر آوردنش سخت تره داستان خوبه ومحتوای داستانها که درکل کیفیت داستانهات بهتره .ولی نمی دونم چرا واقعیت اینه که سایتهای دیگه خوانندگان پرشورتری دارند حداقل در اعلام نظرات این مسئله به چشم میخوره .من اسم نمی برم خودتون بر رسی کنید .در فلان سایت یک داستان بی مزه در حد پایین و ضعیف منتشر شده بود به نظر خواهی یا نظر دهی ذیلش که نگاه می کردم حداقل ده نفر نظر داده بودن .هر چند بیشر نظرا منفی بود ولی همون نشون می داد که خوانندگانش چقدر توجه و مشارکت داشته ومی تونن مدیریت سایتشونو متوجه علاقه مندیهای خودشون بکنن .اگه علتش بی حوصلگیه چرا همش باید این طرف باشه ؟یااگه علت دیگه ای داره بیان کنین تامدیر زحمتکش یعنی دوست وهمراه عزیزمون امیر با انجام خواسته شما راه را برای هرچه بیشترنظردادن شما هموار کنه .موفق باشید ..ایرانی .

 

ابزار وبمستر