ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

معراج عشق 2

راستی بچگی هام واسه خودش عجب عالمی داشت . خدا رو که این جوری نمی دیدیم و فردای امروز و امروز فردا رو . همه چی رنگ دیگه ای داشت ولی دوست داشتم با همین افکارم بازم بچه باشم . زیر آسمون خدا اشک بریزم . بگم خدایا منو ببخش . من گناهکارم . اگه از امروز بی خیال گذشته هام شی از فردا که نه از همین امروز آدم میشم . آخه خیلی سخته جلو روی خودمو  میزان نکرده پشت سرمو بخوام ردیف کنم . این دهها سال زندگی مثل برق و باد گذشته من چه می دونم چه غلطی کردم . وای که این آدمیزاد دو پا و دو دست چقدر تنبله . حالا خودمو رسوندم رو کوههای آلاشت . یه خورده رفتم بالاتر تودل آسمون . تا حالا که هواپیما سوار نشدم زیر پامو ببینم ولی حالا دارم می بینم . یه موقع فکر نکنین چشم بصیرت دارم یا چشم برزخی .. هرچی تو تلویزیون دیدم که از اون بالا ها خونه ها چه جوریه منم تصورشو کردم . هرچند اینجا دورنماهای قشنگی هم داره و این خونه ها رو همین حالا هم میشه ریز دیدشون . حالا از کوهها فاصله گرفتم . حس یه فضانوردی رو دارم که رفته به یه فضای بی وزنی . چقدر همه جا قشنگه .. خدایا تو چقدر بزرگی .. یه وقتی منو نندازی این پایین من خودمو به تو سپردم .. حالا هم که دارم اینا رو می نویسم حساب می کنم که من و تو با هم رفیقیم . دوست همدیگه ایم . من خودم می دونم تو چقدر خوب و دوست داشتنی هستی . من از این بالا دارم به همه جا نگاه می کنم و تو با سرعت منو داری می بری اون بالا بالاها . هرکی تو رو نشناسه و بزرگی تو رو ندونه نمی دونه من چی دارم میگم . حتی نمی دونه که این تویی که با قدرت والای خودت داری کاری می کنی که من با سرعتی چند برابر سرعت معمولی این جملاتو تایپ کنم . تو همیشه بهم کمک کردی . به من قدرت نوشتن دادی . شاید می خواستی آزمایشم کنی .. می دونم خدا جون داری به چی فکر می کنی .. حالا این قدر خجالتم نده سر همه رو که بشه کلاه گذاشت و توجیه آورد سر تو رو که نمیشه . تو تو دل منی تو فکرمی .. در روح و روان منی . خدا جون دلت میاد من تنبلو بفرستی جهنم ؟/؟ یه جایی رواون ته مه های بهشت واسه من در نظر بگیر . خدایا دلم گرفته . نمی دونم چرا این جوری شدم . چرا گاهی وقتا از خودم بدم میاد . شاید به خاطر این باشه که تو از من بدت میاد . خداجون می دونم من نمی تونم اون بالابالاها ی خیلی بالاها برم . توی فکرم نمی گنجه .. یه وقتی پرتم نکنی . من بازم ازت وقت می خوام و می دونم تو با همه دلخوریهات بازم دوستم داری . اگه دوستم نمی داشتی  منو با خودت آشنا نمی کردی . وای امان از این دنیا . من هنوز همین جا گیر کردم . اگه یه مقرب درگاه دیگه بودم تا حالا یه آسمونو تموم کرده بودم ولی هنوز از جو زمین رد نشدم . همین دور و بر موندن هم از سرم زیادیه . ولی دوست دارم به ستاره ها برسم . به ستاره ها .. فکر کنم ستاره ها توی همین آسمون اول باشه . وای چوپان و گوسفندان و سگ پشمالو و گنده بک گله از بالاسرم رد شدند . سگه یه لحظه بهم نگاه کرد و یه پارسی کرد .. تو دلم گفتم پدرسگ مگه نمی بینی تمرکز دارم خیلی زود رفتند جلوتر و منم به پروازم ادامه دادم . نمی دونستم به کجا برم . به گذشته یا به آینده .. یا در همین حالی که هستم بمونم . ای که هی بازم یه کلمه گفتی و دو تا معنی داره . با این حال زدم به خال .. راستی خدای گل من گفتم که می خوام باهات دوست باشم که یه وقتی اون دنیا یقه منو نگیری . چه اشکالی داره یکی با خدا دوست باشه .. همش بگیم خدا می گیره می کشه می سوزونه .. ولی خودمونیم خدا جون خودتم از اینا گفتی ولی می دونم هرچی گفتی درست گفتی . ما گناهکارا خودمن تنبلیم . حالشو نداریم . تقصیر تو چیه . یه فرقی باید با اونایی که خوبن داشته باشیم . یعنی اونا باید با ما فرق داشته باشن . یعنی منی  که هر روز دنبال یه دختر تو خیابونا می گردم برم بهشت و اون حضرت یوسف هم همونجا باشه ؟/؟ اون منی که گفتم مثال بودا من دنبال دخترا نیستم . خدا جونم کاش از اولش این چیزا رو ملاک قرار نمی دادی .. راست میگی مقصر بابامه بابا آدمو میگم وگرنه همه مون حالا بودیم توی بهشت . این شیطون لعنتی هم که  مارو یعنی آفریده تو رو سجده نکرد و واسه مون شر شد . جن این قدر عوضی ؟/؟ شش هزار سال عبادت کرد آخرش باد هوا .. خیلی حرف می زنم بازم خوبه که فقط خودت می شنوی ولی حالا که دارم می نویسم اونایی هم که دارن می خونن می شنون . کلمه ها همین جوری دارن میان من که نمی نویسم تو داری بهم دیکته می کنی . ممکنه یکی بگه این نوچه نویسنده دیوونه شده خدا چیکار به کارش داره که بهش این نعمتو بده .. باید گفت خدا نعمتهاشو به همه میده .. به اونایی که ظاهرا مذهبی نشون نمیدن . ما از درون آدما چی می دونیم که بخواهیم در موردشون این جور قضاوت داشته باشیم . مثلا شما فکر نمی کنین صدای هایده یک صدای بهشتی بود که تا به حال نظیرش نیومده ؟/؟ این که از خونه باباش این صدا رو نیاورده .. چی آورده ؟/؟ برشیطان حرامزاده لعنت .. چقدر دلم می خواد به گذشته ها بر گردم و از همون اول شروع کنم . از اون روزایی که دلم پاک بود و هنوز بی خیال نبودم . نمیگم الان ناپاکم ولی اون جوری که تو می خوای نیستم . .... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

1 نظرات:

ناشناس گفت...

As you begin your search for commercial real estate investment
opportunities, you should do your homework on the local residents
and their key demographics. A quality real estate agent can save you a lot of
time during the steps of selling a house. Depending on the
location of the house, it might be changed to an unique type of asset for even
greater returns.

Check out my website - columbus real estate, ,

 

ابزار وبمستر