ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زن نامرئی 65

خواستم که یک دیدکی بندازم و ببینم که جناب کریم خان داخل حموم داره چیکار می کنه . از همون ترفند همیشگی استفاده کرده وارد شدم . یه لحظه از این که درباز شده بود تعجب کرد .کیرش همون کبودی سابقو داشت ولی به بدنش برق انداخته بود سبیلاشو خیلی کوتاه کرده بود . چقدر فرز عمل می کرد . بازم اومده بود دم در حموم و می خواست منو ببینه و جلق بزنه . فکر کرده بود که من همین پشت در می مونم تا بیاد و منو دید بزنه . قیافه اش از زمین تا آسمون فرق کرده بود . راستش منم خودمو لخت کرده بودم . حالا مونده بودم که چه جوری خودمو نشون بدم و اگه یه وقتی  سنکوب کنه چی میشه .. اومد و کف حموم دراز کشید . چشاشو بسته بود . راستش من  تهرون که بودم قصد داشتم یه روز برم به حموم عمومی و سر به سر مردا بذارم حالا می تونستم یه نمونه کوچیکی از اونو همین جا آزمایشش کنم . چشاشو بسته بود . کیرشو شق کرده بود و پس از این که اونو صابون مالی کرده بود دستشو گذاشت رو کیرش .هر لحظه حس می کردم که کیرش داره دراز و دراز تر میشه .. خیلی هم کلفت و بادمجونی به نظر می رسید . نشون می داد که بد جوری رفته توی حس و خماری . خوابش برده بود . قبل از این که کیرش می خوابید باید دست به کار می شدم .نوک کیرشو گرفته گذاشتم تو دهنم . یه تکونی به خودش داد و گفت .. اوووووووفففففف ملیحه ملیحه تو کی بر گشتی .. تو که قرار نبود این قدر زود بر گردی .. جووووووون خوب شد که اومدی .. ملیحه ساک بزن .. بخور کیرمو بخور .. نوش جونت .. گوارای وجودت .. ملیحه امروز دهنت چقدر تنگ شده . مثل این می مونه که تو کوست فرو کرده باشم آهههههه .. خیلی خمار و بیحال حرفاشو می زد . چقدر دلم می خواست رو کیرش می نشستم و اون کیر رو فرو می کردم توی کوسم . خیلی هوس داشتم . می تونستم اونو از اشتباه در بیارم . قال قضیه رو همین جا بکنم . ولی دلم می خواست سر به سرش بذارم . زنش که تا سه چهار ساعت دیگه نمیومد و از اون سه قاچاقچی هم تا شب خبری نبود . . از حموم اومدم بیرون . خیلی سنگین شده بودم . نیاز عجیبی به کیر داشتم . داشتم فکر می کردم که کاش همون داخل کلک خودم و اونو می کندم . چند دقیقه نشد که دیدم کریم تر و تمیز اومده بیرون و با عصبانیت دنبال ملیحه می گرده . من که با یه دامن خیلی کوتاه بالای زانو و کون برجسته ام روبروش قرار گرفته یه عشوه ای واسش اومده و گفتم کریم جون چرا این قدر عصبی هستی -ببخشید نازیلا خانوم شما ملیحه رو ندیدین ؟/؟ -اون که یه ساعت نمیشه رفته .. کجا بود به این زودی بر گرده . شما هم که داخل حموم بودین . مگه تو هم برتون داشته ؟/؟ حالتون خوب نیست ؟/؟ اگه جایی سراغ قرص و دوا دارین براتون بیارم . . اون فقط یه ریز داشت هیکل و اندام منو ور انداز می کرد و ماتش برده بود . گیج شده بود . داشت به این فکر می کرد که پس اینی که واسش ساک زده کی بوده . -ببینم شیطون بلا . نکنه خواب زنتو دیده باشی ؟/؟ من چقدر از مردای زن دوست خوشم میاد . طاقت دوری همسرشونو ندارن .. حتما توی حموم خوابت برد و خوابشو دیدی .. کریم لبای بالا و پایینشو به هم می فشرد و نمی دونست چی جواب بده . راستی راستی گیج شده بود . نمی دونستم با چه بهونه ای خودمو بندازم تو بغلش . راستش تخت دو نفره شون اون جوری که من دلم می خواست حال نمی داد ولی چاره چی بود . یه لحظه از کریم فاصله گرفته رفتم طرف اتاقم یه پیچ مصنوعی به خودم داده و خودمو انداختم زمین .. آخ پام .. پام درد گرفت نمی تونم راه برم .. کریم اومد رو زمین کنارم نشست . می خواست یه دستی رو مچ پام بکشه می ترسید .. -آخخخخخخخ حالا چیکار کنم راه نمی تونم برم .. -نازیلا خانوم من می تونم خوب بمالم . رگها رو خوب جابه جا می کنم . توی دلم گفتم من که می خوام یه چیز دیگه رو بتونی خوب جا به جا بکنی . مچ پای چپمو میون دو تا دستاش گرفت و شروع کرد به مالوندنش .. -واییییییی کریم جون درد داره میره بالاتر همین جور بالاتر از زانو هم رد شده رسیده بالای پام .. یه خورده بیشتر بمالش .. بالاترشو هم بمال . همه جاش درد می کنه . درد به همه جا رسیده . بالاتر .. بالاترو بمال . رسید  به جایی که دامنم قرار داشت .. -کریم این جوری نگام نکن دامنو بزن بالاتر درد از نوک انگشتای پا تا آخر رونم رسیده و تکونش داده . ببینم کف اتاقتون دست انداز داره ؟/؟ زیر دامن کوتاه خودم هم شورت پام نکرده بودم . دامنمو داد بالا و منم یه خورده اونو بالاترش بردم تا چاک کوسمو به خوبی ببینه . یه لحظه حس کردم که دستاش رو پام متوقف شده و نگاش روی کوسم زوم شده .. -چی شده کریم ..نه.... واااااییییی ..خدا منو بکشه مرگم بده پاک یادم رفته بود . من اصلا عادت ندارم زیر دامن شورت پام کنم . عیبی نداره تو هم جای داداشم . می تونی ندید بگیری .. اگه سختته بگو .. مردک بیچاره کوس ناب ندیده سکسکه اش گرفته بود ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر