ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

پرنده من پرواز کن

پرنده من پروازکن حتی بابالهای شکسته .. قلب آسمان آزادی را بلرزان حتی با قلب شکسته . پرنده من ! پرندگان در قلب آبی آسمان آشیانه نمی سازند . پرنده من پروازکن ! پرواز کن !من آخر دنیارا نمی بینم . تو هم نخواهی دید . پرواز کن . نسیم آزادی به تو بال پرواز خواهد داد. پرنده من ! کس نمی داند که بی نهایت کجاست . .برای تو زیباتر از پروازنمی بینم . اگر پرهایت را بچینند درقفس فریاد خواهی زد تا پرندگان آزاد و آزاده با فریاد تو پروازکنند . پرواز به سرزمینی که در آن نشانی از صیاد نباشد . به راستی کلیدآزادی کجاست ؟/؟ پرنده من پرواز کن تو سرانجام به سرزمین موعود خواهی رسید . با کلید آزادی باز خواهی گشت پرنده های عریان را آزاد خواهی کرد  وآزادی عریان را . پرنده من درختها خشکیده اند .. بر شاخه های خشکیده برگ سبزی نمی روید . بلبلان مرثیه خوان یارنمی بینند .. شمع دیگر نمی سوزد پروانه دیگر نمی گردد . پرنده من ! پرواز کن به ابر های تیره روشن دل بگو که باران بباراند تا درختها آفتابی شوند . تا پرنده آشیانه بسازد و به جوجکان خود پرواز بیاموزد . پرنده من پرواز کن . نفسها دیگر نفس نمی کشند زندگی به دنبال مرگ است اما هنوز با بالهای شکسته می توان پرید . هنوز شاهین عشق سلطان آسمان است . مهربان است با آنانی که عشق می ورزند , و کینه توز با آنانی که بالهای پرواز را می شکنند . پرنده من پرواز کن . . گلوله تفنگ نم کشیده شکارچی نم کشیده , نم کشیده است . پرواز کن پرنده من تا از خود به خدا برسی پرواز کن تا بلبل باز هم قصه عشق بخواند تا چمن با آهنگ باد برقصد تا خورشید در میهمانی گل و گیاه بخندد . پرواز کن تا دیگر یتیمی از بی پدری خود اشک نریزد تاعروسی با جامه سپید خود به مجلس عزا نرود تا دیگر قلب عاشقی نشکند . پرواز کن تا به دیگر پرندگان و آنانی که بال پرواز ندارند بگویی که اینک وقت پریدن است .. اینک وقت پریدن است .. پرنده من پروازکن که اینک وقت پریدن است .. پایان .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر