ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فقط یک مرد 118

اووووووهههههه کارینا عزیزم .. شورت و کیر منو با هم گذاشت تو دهنش و با یه طرز وسوسه انگیزی در حال ساک زدن بود .. -وووووویییی کارینا کارینا .. کیرم . تو با همین دهن جادویی خودت که شورتمو لیس می زنی داری آبمو میاری . اگه کیرمو بخوری چی میشه .. شورتمو کشیدم پایین . دلم می خواست واسم ساک بزنه . کیرمو گذاشت تو دهنش و منم دستمو از زیر دامنش رسوندم به شورتش . خواستم اونو بکشم پایین .. -کوروش دلت نمی خواد ببینی و باهاش حال کنی ؟/؟ راست می گفت الان ضرورتی نداشت که شورتشو پایین بکشم . وقت برای این کار زیاد بود و من می تونستم سر فرصت این کارو انجام بدم . بااین که خودش می گفت تجربه سکس نداشته ولی خیلی حرفه ای در حال ساک زدن بود . هرگوشه ای یه تخت گذاشته شده بود . -عزیزم دلت می خواد در کدوم فصل باهم سکس کنیم .. -الان که تابستونه .. خندید و گفت فدات شم کوروش جون ..  این جوری اگه حساب کنی من هر چهار فصلو باهات سکس دارم منظورم فضای اینجاست .. راست می گفت عجب حوصله ای داشت . -عزیزم بریم در فضای بهار .. تا با عشق بهاری خودمون به زندگی مشترک خودمون رونق دیگه ای ببخشیم کارینا ! چونه ام گرم شده بود و واسه خودم حرفای عاشقونه ای می زدم که خطرناک بود . نمی دونستم چرا این حرفا رو می زنم .. آخه این جوری اون به من وابسته تر می شد و به این سادگی ازم دل نمی کند رفتیم رو تخت دو نفره ولی خیلی شیک و جادار . .هم دلم می خواست بخوابم و هم دلم می خواست بکنم . سرمو گذاشتم لای پاهای خوشبوی کارینا . چهره کارینا کاپوری اون هوسمو زیاد می کرد از انگشتای پاشو شروع کردم به بوسیدن و با بوسه های آروم رو به بالا حرکت می کردم . پاهاش همچنان لخت بود . نرم نرمک رسیدم به حاشیه های کوسش . یه خورده که لباس خواب فانتزی کارینای نازمو بالا زدم شورت لیمویی اونو دیدم . چه نازک و طرح داربود خیلی به کون تپلش میومد . فقط پنج دقیقه تمام داشتم اون شورتو با نگام می خوردمش . قبل از این که برم سر وقت جاهای دیگه اش فقط چند دقیقه ای داشتم شورتشو لیس می زدم .. -خوشت اومد ؟/؟ نگفتم عجله نکن .؟/؟  شورت کارینا رو درش آوردم و سوتین همرنگ اونو . دستمو از لای پیرهن کوتاهش دور کمرش حلقه زده و لبای تشنه شو بوسیدم . -اوووووووههههه کارینا بیا بیا زودتر زودتر شروع کنیم .. -خیلی عجولی کو روش . هرچند من خودم بیشتر از تو عجله دارم . منو ببوس . به خودت فشار بگیر . بگو که دوستم داری . بگو مال منی .. دوستت دارم . من چه جوری می تونم تو رو در اختیار یکی دیگه بذارم . بازم داشتم شاخ در می آوردم . هنوز نیومده مالک من شده بود . کارینا همه جوره  اش قشنگ بود .. لختش و غیر لختش . لباس خواب فانتزی اونو از سرش در آوردم . سینه های سفید و مر مرینش  زیر نور کم و شاعرانه فضایی که ما درش قرار داشتیم می درخشید .-کوروش اگه دوست داری این ناحیه رو تاریکش کنیم -اون وقت من اون بدن خوشگلتو چه جوری ببینم ؟/؟ سینه هاش عین یه لیموی گرد با نوکی شاداب بود که وقتی لبامو گذاشتم روش دلم نمی خواست میک زدنمو تموم کنم . همینا بهم دل گرمی می داد تا فراموش کنم که اسیر یه گروه از خدا بی خبر شدم که سالهاست خون ملتو  توشیشه کرده همه چی رو واسه خودشون میخوان .  پس از این که حس کردم فعلا خوردن سینه های کارینا کافیه . اومدم پایین تر و به کوسش گیر دادم . از اون کوس های منحصر به فردی بود که هم خاصیت نقلی و غنچه ای بودنو داشت و هم تپل بودنو . این مدلی رو تقریبا ندیده بودم . هر ویژگی مفید و هوس انگیزی رو که می شد بر شمرد توی این کوس وجود داشت . چقدر ناز بود و گوشتی و کوچولو . اونو که بازش کردم و سوراخ کوچولوی وسطشو دیدم حسابی حال اومدم . با یه دستمال پارچه ای کوسشو خشک کرد ولی می دونستم که دوباره در جا خیس میشه . هنوز دهنم رو کوس نابش  بود واشک کوسشو می دیدم . زندگی برام شده بود تکرار تکرارها و تکرار هم همین خوردن و کردن کوس بود و حال کردنهای اجباری و اختیاری و این که نمی دونستم تا حالا چند تا بچه توی شکم این زنا و دخترایی که کرده بودم کاشتم . دیگه نمی ذاشتم کارینای خوشگلم کوسشو با دستمال خشک کنه خودم تمام خیسی های کوسشو می خوردم ارزش این همه حال کردنو داشت . -کوروشششش کوسسسسم .. کوسسسسسم ... نههههه ... نههههههه .. همین طورررررر ... بخوررررششششش .. بخورششششش .. ولم نکن .. ولم نکن .. چقدر واسه این لحظه ثانیه شماری می کردم .. چقدر واسم رویا شده بود -حالا دیگه یه رویا نیست . تو بیداری کارینا .. چشاتوباز کن . تو حالا زیر کیر منی و منم تا چند دقیقه دیگه تو رو به مقام زنانگی می رسونم .. سرشو بالا آورد و سر کیر منو تو دستش گرفت و گفت سرور کوسم این کارو انجام میده ؟/؟ ...  ادامه دارد .. نویسنده . . ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر