ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 14

 . مهرداد به هیچ وجه نباید متوجه می شد که  دست من تو کاره و این کار طبیعیه . پس از مشورتهای زیاد عکسها رو که با یه دستکاریهایی چشماشونو هم کور کرده بودم فرستاده بودم  واسه فرزاد . من در این فکر بودم که از همه جلو بزنم و ساطان بانوی بقیه زنایی باشم که کوس و کون خودشونو به نمایش گذاشتند و اون ظاهرا ازاین عکس ها خیلی خوشش اومده بود . در یک گفتگوی چتی با این که متوجه شدم چقدر هیز و کوس طلبه و لی خیلی هم خوشم اومده بود که اونم از این عکسها خوشش اومده . از این می گفت که مهرداد همه کار ها را سپرده دست اون و خیلی از عکسای منو هم براش فرستاده و گفته که می تونه رو اونا دست کاریهای انجام بده -فرزاد جان نکنه اون شک کنه -طناز عزیز اون این قدر هیجان داره که عکسای طراز اولی از تو رو به نمایش بذاره که حتی خیلی از ریزه کاریهای بدن تو رو هم واسم تشریح کرده . اون خالهایی رو که داری و من بعدا با فتوشاپ و رتوش باید یه اصلاحاتی رو روش انجام بدم .. تازه شک هم بکنه اون که نمی دونه تو زن خوب و نجیبش ممکنه یه روزی خودت اقدام به تهیه این عکسا کرده باشی . به خاطر همین فقط در همین حد باقی می مونه و یقین می کنه که اشتباه کرده ازطرفی اون این روزا در فکر و هیجان اینه که تو با یکی دیگه سکس کنی و شایدم زیاد موشکافی نکنه -نفهمیدم حضرت عالی چی خیال کردن . فکر می کنن که من زن خوبی نیستم وخیلی ولنگار و از اون جور زنا هستم ؟/؟ آقا فرزاد نداشتیما . کاری نکن که آبمون تو یه جوب نره ها -اتفاقا من دوست دارم کاری بکنم که آبمون تو یه جوب بره .. بعدا وقتی که باهاش خداحافظی کردم تازه دوزاریم افتاد که منظورش چی بوده اون با استفاده از کوس خلی من به من فهمونده بود که در فکر اینه که منو بکنه ولی کور خونده بود . بهش اجازه همچین کاری رو نمی دادم . همین قدر ازش استفاده می کردم که کارام راه بیفته . -چه عکسای نازی گرفتی . یکی از یکی خوشگل تر و وسوسه انگیز تر -به نظرت می ترکونه ؟/؟ -این عکسا که منو ترکونده . من کیر طلا و کیر دراز رو .. که گاهی که طول کیرمو اندازه می گیرم به 26 هم می رسه .. وای وقتی عکس کیر من کنار تصویر کوس تو قرار می گیره چه معرکه ای میشه . شاه کیر در مقابل کوس ملکه .. بهترین کیر در مقابل بهترین کوس . واقعا از همه این خانومایی که عکسشونو می فرستن تو اینترنت خیلی خیلی بالاتری . -فرزاد منو دور نزنی ها . یه وقتی موضوع مارو به فرزاد نگی ها . حواست باشه که من متوجه میشم که جریان چیه .. من رمز ایمیل شوهرمو داشتم . اون بی خیال اینا رو هر جایی یاد داشت می کرد . حتی رمز کارت بانکهاشو من می دونستم از بس حواسش پرت می شد و دچار فراموشی می شد برای همین از اونجایی که می دونستم اونا رو کجا یادداشت می کنه به همه دسترسی داشتم . -فرزاد جان کدوم عکسها رو بیشتر پسندیدی ؟/؟ -عکسها یکی از یکی بهتره . من اگه بگم این بهتره یا اون بهتره واقعا در حق تو بی انصافی کردم . بی نهایت جذابه ولی اونایی رو که قمبل کردی و کونت داره می ترکونه یه حس خاصی رو در آدم به وجود میاره .. دوست داشتم حس کنم یا برام بگه که چه حسی داره . تا بیشتر متوجه شم که زحمات من و فتانه بی نتیجه نبوده . یواش یواش تکیه کلامها و خطاب هامون به همدیگه یه حالت صمیمانه تری پیدا می کرد -خب فرزاد چه حسی داشتی ؟/؟ راستی از کون قمبل کرده گفتی . از کوسم خوشت نیومد ؟/؟ -اوه چرا عزیزم . اصل اون کوس غنچه ای و نازته . ولی وقتی که کونت تو دید من قرار می گیره و کوس هم خیلی نقلی و کوچولو از اون وسط و پایین کاملا مشخصه انگاری داره به کیر های درجه یک و کلفت فرمون میده که بیایین بیایین این داخل و طعم واقعی کوس و حال کردن با یک کون ناب و درجه یک رو بچشین . این کون و کوس سفید و برق انداخته در هیچ جای دنیا پیدا نمیشه و بقیه بدنها در مقابل این بدن باید تعظیم کنند .. وقتی این حرفا رو می زد من لذت می بردم . یه حس برتری و خود بر تر بینی در من به وجود میومد . هر چند این حس رو داشتم ولی دیگه یقین می کردم که احساس من دیگه حقشه که واقعی باشه . -داشتم می گفتم طناز جون دلم می خواد در همون حالت کیرمو بکنم تو کوس . البته نه این قدر بی مقدمه . اون کمر خوش تراشو یه دستی روش بکشم و بعد .. حتی چند تا عکس هم با استرچ گرفتی . عجب عکسایی ؟/؟ همین الان که دارم به یکی از اون عکسا نگاه می کنم دلم می خواد در همین حالت باشه روبروم و من بدون این که شلوارخودمو پایین بکشم از راه همون کون کیرمو فشار بدم به شلواراسترچ  پاره اش کنم و بفرستمش تو کوس . آخ که چه حالی میده .. حس کردم فرزاد در چند جمله اخیرش یه جورایی داره ادب رو رعایت می کنه . چون مستقیما از من اسم نمی برد . همش می گفت دوست دارم بذارم توش .. و به صورت کلی از احساسش می گفت . خوشحال بودم . اونو که تحریک کرده پس بقیه رو هم می تونه خیلی راحت تحریک کنه . -طناز جون  اجازه هست از سینه های درشتت بگم و اونا رو تفسیر کنم ؟/؟ -حتما دیگه از اونا خوشت نیومده و نمره بهترین رو بهش نمیدی -اتفاقا  اگه مسابقه سینه ها برگزار شه این دیگه خیلی راحت می تونه مدال طلا رو بگیره . اون درشتی و گردی و ایستادگی رو که در این سینه دیدم در هیچ سینه دیگه ای تا حالا ندیدم . یه نگاه به نوکهای تیزش بنداز . وای آدم اگه نوک این سینه هارو بذاره تو دهنش لب و دهنشو می بره .. -اوههههه فرزاد جون دیگه شرمنده ام می کنی از این همه تعریف -آدم حقیقتو باید بگه .. نمیشه این همه زیباییا رو دید و ساکت بود . مگه میتونی خورشیدو بالا سرت ببینی و بگی هوا چقدر تاریکه ؟/؟ .... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر