ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 15

پس زودتر این عکسارو ردیفش کن که من منتظرم . از هیجان زیاد دارم می میرم . می خوام ببینم طناز عشوه گر ترین زنیه که تا حالا در این سایت وجود داشته .. -ولی از حق نگذریم تو ملکه زیبایی دنیای شرق و غرب هستی . حقت خیلی بیشتر از اینهاست طناز جون . کون خوش دست و بر جسته تو رو هیشکی نداره . دو طرف با هم یک میل نمی زنه . براق و سفید و هوس انگیز .. کیر مرده رو از تو خاک بلند می کنه . شایدم در کنار یکی از عکسهای کون تو یه قبری گذاشتم که از داخلش کیر یه آدم مرده از تو خاک یواش یواش بلند میشه و به طرف کون تو نشونه میره .. وای چقدر باحال و سمبلیک میشه .. -اوووووهههههه فرزاد جون چقدر فکرت خوب کار می کنه . واقعا که خلاقی . یه ساعتهایی رو با فرزاد در مورد همین مسئله حرف می زدم . از اونجا به ایمیل مهرداد سرک کشیدم تا ببینم چی میگه و چی می شنوه .. مهرداد برای فرزاد نوشته بود که این از رویاهاشه که یه روزی ببینه که زنم زیر کیر یکی دیگه داره دست و پامی زنه و میگه بکن بکن من فقط با کیر تو حال می کنم .. خیلی دلش می خواد یه روزی رو ببینه طناز داره سر شوهرش شیره می ماله منتظره که شوهره .. خبری خودش می گفت از خونه بره بیرون و اون معشوق خود شو بیاره .. اون لحظه ای رو دوست داره که کیر یکی دیگه رو تو کوس طناز یعنی من ببینه و حال کنه که دیگران از این که زنی به این خوشگلی دارم که کنار منه حسرت بخورن . شوهر بیمار من می خواست این جوری خودشو ارضا کنه . از این که منو داره به خودش بباله ولی من می خواستم با نازیدن به خودم لذت ببرم و حس بر تری جویی خودمو تقویت کنم . به نظرمن کار من منطقی تر بود چون من می خواستم به داشته های خودم افتخار کنم و اوبه داشته های دیگری .. در ایمیل مهرداد عکسهایی از خودمو دیده بودم به حالتهای مختلف که هنوز وارد سایت نشده بودند . زیرش نوشته شده بود فرزاد کاش می تونستی یه روزی زنمو می کردی و عکسها و فیلمهای گاییده شدنشو واسم می فرستادی تا من باهاشون حال کنم . بعضی از این عکسها دهنمو طوری باز نشون می داد که کیری رفته بود داخلش .. حالت این عکسها طوری بود که منو تحریک می کرد .. بذار تحریکم کنه . عیبی نداره ولی بذار طوری دیگران رو تحریک کنه که اونا در حسرت من بسوزن . آتیش بگیرن . بذار با عکسای من جلق بزنن . آب کیرشونو خالی کنن رو صفحه کلید کامپیوتر . سر عکس من با زنا و دوست دختراشون دعوا بیفتن . منتظر بودم که فرزاد کیر طلا عکسای منو بذاره ببینم چه حالی به دیگران دست میده . البته اون می خواست این عکسها رو از همون ایمیل مهرداد بفرسته یا بده مهرداد اونا رو ارسال کنه . فرقی هم نمی کرد . در هر دو صورت نوشته می شد عکسهای همسرم ..این جوری هیجانش برای بیننده فوق العاده بود . کوسم هیجان زده شده بود . خیلی .. راستش هوس فتانه رو کرده بودم که بیاد و خیسی کوسمو کم کنه . به همین زودی .. ولی دیگه درست نبود که این قدر سریع دست به دامن اون بشم . اون شب وقتی که با مهرداد رفتم تورختخواب وقتی یه نگاهی به حال و روزش انداختم دیدم تو عالم خودشه . فکر می کردم بتونم فکرشو خوب بخونم . کاملا لخت بودیم . من پشت به اون و قمبل کرده قرار داشتم و اون فقط دو تا دستاش رو کونم بود و داشت از یمین و یسار برام می گفت . یه داستانهایی تعریف می کرد که نمی دونستم راسته یا چاخانه . چون بعضی قسمتهاش با عقل جور در نمیومد . از خیانت زنا به شوهراشون بود . یه جوری می خواست منو تحریک کنه . ذهنمو آماده کنه تا منم از این کارا بکنم ولی درسته که یک زن عاشق فانتزی و افکاری فانتزی داشتن بودم ولی اینا دلیل نمی شد که بخوام  خیانت کنم .. -طناز زن یکی از دوستام بهش خیانت کرد .. زنه خیلی خوشگل بود همش به شوهره می گفت تو نمیتونی منو ارضا کنی .. شوهره هم خودش بد نبود .. یه چند وقت زنه بی خیال شده بود وشوهره از این بی خیالی اون مشکوک شده بود -مهرداد این داستانو اون دفعه نگفتی .؟/؟-اولا این یه واقعیته در ثانی یادم نمیاد تعریفش کرده باشم و آخرش خب از این اتفاقات مشابه زیاد میفته .. .بااین که شک داشتم به گفته هاش ولی حس کردم که دوست دارم ادامه بده .. واقعا داشتم تحریک می شدم از این که یه زنی ممکنه به شوهرش خیانت کنه این نوع تحریک شدن برای من شاید به این دلیل مفید بود که خودمو راحت تر در اختیار مهرداد بذارم . خب مهرداد بقیه اش .. -آره عزیزم زنه خودشو به بهترین شکلی ردیف می کرد . یه روزی شوهر خودشو یه گوشه ای پنهون می کنه و همه جریان رو می بینه .. وقتی برام تعریف می کرد جیگرم داشت آتیش می گرفت طناز! یه زن چطور می تونه تا این حد دل شوهرشو بشکنه .. .. تو دلم می گفتم ای مهرداد کور خوندی تو که از خداته من اینجوری دل تو رو بشکنم . پیش قاضی و معلق بازی ؟/؟-آره اون اومد و یه جایی قایم شد که اون دو تا آشغال اونو نبینن . حالا بقیه شو خلاصه از زبون دوستم میگم که راحت تر باشه .. معشوق زنم یواش یواش لختش کرد همه جاشو خیلی آروم می بوسید . اون مرد یه خورده ازم خوش تیپ تر بود ولی کیرش خیلی کلفت تر بود . خوب که کوس و کون زنمو لیس زد و با همه جاش ور رفت کیرشو گذاشت تو دهنش و بعد از ساک زده شدن اونو از همون عقب فرو کرد تو کوس زنم .. وای چه دردی می کشیدم . جیگرم داشت می سوخت . کیر می رفت داخل کوس و میومد بیرون می رفت تو کوس و میومد بیرون . خیسی هوس رو کیر اون نامرد مشخص بود . حس می کردم غرورم خرد میشه اگه بخوام بپرم وسط اونا ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر