ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 16

در هر حال سرتو درد نیارم طناز اون همچین زنه رو گایید که داشت از دهنش در میومد و زنه هم اصلا اصراری نداشت که سکسشون تموم شه . مهرداد همین جوری که حرف می زد دستش روی کون من قرار داشت و آروم آروم اونو به کوسم رسوند . با انگشتاش کوسمو قلقلک می داد . -طناز من که تصورشو می کنم یه روزی اگه یه کیر غریبه بخواد بره تو کوس تو مو بر تنم سیخ میشه . دوستم زنشو که داشت ار گاسم می شد دید . زنه حتی آب کیر دوست پسرشو خورد .. وقتی اون این حرفا رو می زد و از وجود کیر دیگه توی کوسم صحبت می کرد به شدن تحریک می شدم . -مهرداد به جای این حرفا یه کاری بکن که حالم گرفته نشه من کیر می خوام . منو ارضام کن . چرا این روزا اخلاقت یه جوری شده . همش از کوس و کون و کیر دیگران صحبت می کنی . مثل این که ما هم آدمیما همش که نباید با اندام دیگران تحریک شیم .. مهرداد که خیلی بی حال شده بود و می دونم حاضر بود یه چیز دیگه ای رو غیر کیر خودش تو کوسم فرو کنه و تصور کیر یه غریبه رو داشته باشه با همون سستی خودش گفت عزیزم فکر نکن که من آدم بی غیرتی هستم من اینا رو میگم تا یه تنوعی واسه سکسمون داشته باشم . هر دومون به هیجان بیاییم و روابط سکسی ما یه حالت یکنواختی به خودش نگیره . خواستم بهش بگم ما که اصلا رابطه ای که بشه اسمشو گذاشت رابطه سکسی نداریم که بخواهیم این جور در موردش قضاوت کنیم . -مهرداد بمال .. بمال .. کوسسسسمو .. با کونم حال کن .. این قدر فکرای اضافی به مغزت راه نده .. منو ارضام کن .. -طناز نمی دونم چیکار کنم .. من زود آبم میاد اگه زود آبم بیاد اون وقت شاید نتونم خوب ارضات کنم .. راستی راستی قاطی کرده بود و می خواست کاری کنه که هوس زیاد منو وادار به تابو شکنی کنه .. خاک توسر شوهرم و زنش .. اون قدر زنشو که من باشم نمی دونست و منم کوس خل بودم که با این کوس خل ازدواج کرده بودم . با همه اینها دوستش داشتم و باید هر جوری که شده تحملش می کردم . مهرداد خواست بیاد کوسمو بلیسه که خیرشو خوردم و گفتم که در جا بکنه تو کوسم و اونم پسر حرف گوش کنی بود . حس کردم با اون همه ور رفتن های فتانه نیاز عجیبی به این دارم که یه چیزی بره تو کوسم . اون جوری که بوش میومد منم باید می رفتم تو خط لز .. مهرداد شوهر کوس خل و نازنینم کونمو از وسط باز کرد و کیرشو از پشت کرد توی کوسم -مهرداد .. کیرررررررر کیرررررررررر .. به کیرت بگو یه خورده دراز تر شه کلفت تر ... مگه هوس منو نداری بکن .. زود باش زود باش -طناز چیکار کنم چیکار کنم .. از این کلفت تر نمیشه .. نمیشه .. -هر چی هست قبولش دارم فقط نمی خوام زود ارضا شی و با یه کیر شل بری تولونه کوسم که اون وقت خود به خود بیرون کشیده میشه .. -عزیزم خیلی خوشم میاد دست خودم نیست دارم خالی می کنم . ولی بعضی زنا هستند که ارضا نمیشن میرن زیر کیرای مردای غریبه می خوابن بازم خوبه که تو این جوری نیستی .. به روم نیاوردم که چه غلطی کرده  -مهرداد عزیزم یه قرصی چیزی بخور .. تا بخوام چند تا متلک دیگه بارش کنم آبشو تو کوسم خالی کرد . -جاااااااان طناز چقدر سنگین بودم کون درشتت که می خوره به بالای کیرم حسابی داغم می کنه . جمع شدن کیرشو توی کوسم احساس می کردم . هرچی هم خودمو از پشت بهش می مالیدم که کیرش از توی کوسم بیرون نیاد نمی شد که نمی شد . خوشم میومد . داغ شده بودم ولی این که بخوام یه کیر دیگه رو تو کوسم ببینم و مهرداد رو خوشحال کنم تو کتم نمی رفت . حوصله ام سر اومده بود . مهرداد گرفت خوابید و من رفتم یه اتاق دیگه رو کامپیوتر و بر نامه های سایت و این که ببینم فرزاد کیر طلا چیکار کرده .. البته قرار بود ارسال هایی از طرف شوهرم داشته باشه .. عجب عکسهایی .. چند تا از عکسها رو آماده کرده بود و گذاشته بود . البته همه رو یک دفعه ارسال نکرده بود . اون اگه می خواست روزی ده تا از این عکسا رو بفرسته همین الانش هم تا دو ماه می تونست هر روز این کارو انجام بده . این جوری بهتر بود اگه به میزان کمتری از این عکسارو می فرستاد . من یکی که نمی تونستم کدوم یک از این ده دوازده عکسی رو که تازه رفته بود تو سایت به عنوان بهترینش انتخاب کنم . . می دونستم یکی از یکی هوس انگیز تر شده .. واسه پسرا که بتونن باهاش جلق بزنن و خودشونو راضی کنن . واسه اونایی مث فرزاد که به خاطر کوس من و تن من همش پاچه خواری منو کنن . چقدر این عکسا ناز شده بود . فتانه دستت طلا . این جوری که هزاران هزار نفر می دیدنش یکی اون زیر یه پیام گذاشته بود کوس طلا نصف عمرم مال تو فقط یه شب مال من باش .. شاید اگه می شد همچین کاری می کردم . یکی دیگه می گفت نمی دونم این همه زیبایی و هوسو به چی تشبیه کنم . تو مثل یک الماسی هستی که بقیه باید با تو محک زده بشن .  یکی دیگه می گفت بگو چی می خوای تا فقط یه دقیقه بتونم بغلت کنم .. باز یکی دیگه پیام جالبی گذاشته بود وگفته بود من تمام عمرمو به غیر از یه نفس بهت میدم که یه بار به اندازه همون نفس بغلت کنم چون می دونم با بغل کردن تو زندگی دوباره ای می گیرم .. خیلی زیبا بود . .... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

2 نظرات:

ناشناس گفت...

ایرانی جون واقعا هوس اینترنتی را عالی مینویسی دوست دارم درهفته دوباربنویسی.پارسا

ایرانی گفت...

اگه واقعا فرصت شه حتما این کار رو می کنم پارسا جان .. ممنونم از نظرت به امید روز های شادو بهتر برای تو و آنان که دوستشان داری ...ایرانی

 

ابزار وبمستر