ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

خانوما ساکت 20

در مدرسه که بودیم از پشت دامن متوجه شده بودم که انوشه چه کون گنده ای داره ولی وقتی که مانتوشو در آورد بیشتر متوجه شدم که این کون گنده اش واقعا آتیش می زنه . اون مستی و لذتی که از گاییدن مینا زیر پوست کیر و تمام بدنم قرار داشت یهو جاشو به هوس گاییدن انوشه داد . .. این یکی یه خورده ترس داشت هنوز چراغ سبز نشون نداده بود . تا اونجایی که می دونستم ایمان مذهبی زیادی نداشت ولی ایمان کاریش خوب بود . ایمان عرفی یا پایبند بودن به مسائل خانوادگی و زندگی رو نمی دونم ولی یکی به من می گفت و من خودم اینو به مرور زمان حس کرده بودم که تمام زنا هم مثل مردا در ضمیرشون وجود داره که اهل حال و تفریح باشن و به غیر از شوهرشون با یکی دیگه حال کنند و محترمانه بگم به غیر از شوهرشون به یکی دیگه کوس و کون بدن و بیشتر ترسشون نمیذاره که این کارو انجام بدن . این که لو برن و گند کار در بیاد و کسی بفهمه و اون آبروی خصوصی و اجتماعی اونا ازبین بره و خیلی چیزا رو از دست بدن تازه اگه سر و کارشون با محاکم قضایی نیفته . -ظاهرا شما هنوز ازدواج نکردین آقای هوشیار .. عجب چیزی گفته بود . این همون کلیدی بود که   در رسیدن به مراد رو برام باز می کرد .-خب این دوره زمونه به کی میشه اعتماد کرد . تازه هزینه و مخارج زندگی زیاده و به این سادگیها نمیشه از عهده اش بر اومد . -مجبور نیستید که همون اول صاحب خونه شید .-اتفاقا پدرم وضعش بد نیست و منم فعلا یه آپارتمان مجلل مجردی از خودم دارم -یه جای خوب برای شیطنت هرچند به شما که فردی مذهبی هستین نمیاد که از این کارا بکنین -خانوم اندیشه من اگه فردی مذهبی بودم حالا بهتون اعتراض می کردم که چرا با این وضعیت جلو من ظاهر شدین -مگه من چمه ؟/؟ نکنه تو هم مثل برادرای اختیار دار مذهبی هستی که مدام بکن نکن می کنن . یه خورده داشت جدی می گرفت ولی من موضوع رو طوری بر عکسش کردم که روی نقطه حساس انگشت گذاشته باشم -انوشه خانوم از این نظر گفتم که این شلوار کیپ شما تحریک آمیزه واونایی رو که زن دارن تحریک می کنه وای به حال جوونایی مثل منو . و اون موهای آشفته شما رو که ممکنه منو آشفته کنه .. یه نگاه معنی داری بهم انداخت و گفت جدی شما این قدر برای زهد و ایمانتون ارزش قائلید ؟/؟ ولی چشاتون این طور نشون نمیده -چشام چطور نشون میده . شما خوب آدما رو می شناسین . معلومه با خیلی از آدمایی مثل من سر و کار داشتین .. -و خیلی ها رو هم جاشون نشوندم .. یه خورده جفت کرده بودم ولی میدونو خالی نکردم . -البته منم خیلی از دخترایی رو که می خواستن منو سر جاشون بنشونن سرجاشون نشوندم . چون اکثر زنا در مقابل مردا ضعف دارن . -ظاهرا هوتن خان شما خیلی با تجربه این . به نظر میاد ته ریش شما هم قلابی باشه -مثل این که الان رو با اول انقلاب اشتباهی گرفتی . تازه اون موقع به اون عظمتش بیشتراش فیلم بود و نون رو به نرخ روز خوردن بود . همه می دونستن دارن سر هم کلاه میذارن . یه فیلمی درست کرده بودند که خود به خود هنرپیشه هاش مشخص شده بود . کارگردانش که شیخ اعظم بود و دلش خوش بود به همین نمایشات فدایت شوم . دست هرچی شاه رو از پشت بسته بود . فعلا وارد سیاست نمیشم کجا بودیم انوشه خانوم -سیاست مردا در قبال زنا .... دیدم داره سرتکون میده و مثلا هیهات هیهات می کنه .. دیگه وقتش بود یه ضرب شست هم به این خانومه نشون بدم . کسی که اندامشو این جوری بیرون می ریزه حتما یه چیزیش میشه دیگه . وقتی یه زنی خوشش میاد که بقیه از تماشای اندام و لباساش لذت ببرن حتما این انگیزه رو داره که تن خودشو تقدیم دیگران کنه وگرنه اگه می خواست به شوهرش اهمیت بده خودشو واسش نگه داشته باشه می تونست با شناختی که از مردا داره ظاهرشو وسوسه انگیز نکنه . مخصوصا این انوشه که می گفت  من جنس خراب بیشتر مردا رو می شناسم . وگرنه شاید در مورد این جور تیپ ها بازم نشه قضاوت یکسانی داشت .. -خب با اجازه من برم دیگه .. سگرمه هاش رفت تو هم .. ولی یه پامو مثلا تصادفی طوری به پای انوشه زدم که اون یه لحظه از پشت در حال پرت شدن به زمین بود که فوری زدم کمرشو گرفته سر و صورتشو به صورتم نزدیک کرده و درجا لباشو به لبام چسبوندم . هر چه با دست می خواست منو کنار بده نمی تونست . پس از چند ثانیه مقاومت با من همراهی  کرد و اونم منو می بوسید . بوسه داغی که تمام بدنمو داغ کرده بود . به اندازه یک سکس می ارزید . کیرم شق شده بود وورمش به کوس انوشه چسبیده بود . چند دقیقه در حال بوسیدن هم بودیم . ظاهرا خانوم خواب تشریف داشتند .. یهو عصبانی شد و سیلی آرومی گذاشت زیر گوشم .. منم با همون شدت جوابشو دادم . شونه هاشو گرفته تو چشاش نگاه کردم و دوباره بوسیدمش .... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر