ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

ماجراهای مامان زبل 24

اشکان و افشین همزمان با هم کیرشون فرو می کردند تو سوراخای مخصوص  و می کشیدن بیرون . من و پری لب به لب شده بودیم و اونو غرق بوسه های داغ خودم کرده بودم . افشین داغ تر و پر تحرک تر از بقیه نشون می داد . اشکان با این که با فشار و سرعت زیادی در حال گاییدنم بود ولی من دلم می خواست کیر افشین رو توی کوسم ببینم . چون حس می کردم کلفت تر از اون کیریست که رفته تو کوسم . اشکان دو تا دستاشو قرار داده بود رو سینه هام و با فشار آوردن به اون هوسمو زیاد کرده بود . چشام داشت از حدقه در میومد .-پری جون پری خوشگله منو ببوس ولم نکن . لبامو داشته باش .عجب دعا خونی با حالیه .. خوب حال کن .. دستمو گذاشتم دور گردن پری و کاری کردم که دیگه لباش از رو لبام بر داشته نشه . از اون طرف زری و ماه منیر داشتن همین کارو با هم انجام می دادن . ما زنا عادتمون اینه که معمولا در هر شرایطی کاری نمی کنیم که به ما سخت بگذره و تا اونجایی که بتونیم از لحظه ها حداکثر استفاده رو می کنیم . دیگه بد جوری به کیر خوردن عادت کرده بودم . اگه چاره می داشتم می رفتم جنده افتخاری می شدم که شبانه روز در حال کیر خوردن باشم یا در خونه مو باز می کردم واسه ثواب خودمو وقف می کردم . با این همه گرونی و امکانات جامعه این کار من ثواب هم داشت . گیج شده بودم . دوتا کیر و لب پری دیگه منو دچار یه حالتی کرده بود که تو دهنی فریاد می زدم . پری هم ظاهرا هیجان زده  شده بود . با این که فقط یه کیر توی بدنش جریان داشت و اونم کیر پرهام بود که تو کوسش فرو رفته بود ولی صدای نفسها و  گرمای صورت و حرکاتش نشون می داد که بی اندازه داره کیف می کنه . . زیر چشمی یه نگاهی به کیر پرهام انداخته و اونو خیلی تپل و خواستنی دیدم . همه این کیر ها باید تست می شدند . چه حالی داشت . چه کیفی .. فدای همه این کیر ها می شدم . . کاش هر پنج تا کیر با هم می رفت تو کوسم . چقدر مزه می داد . گاهی  از این فکرا با خودم می کردم و این تصوراتو داشتم . ولی خب کیر اشکان هم خوب داشت بهم سرویس می داد . یه دست دیگه ام رو سینه های اشکان بوده و با موهای اطراف سینه و شکمش ور می رفتم . از این کارم خوشش میومد . اشکان یه لحظه بی حس شده بود -وایییییی اشششششششی .. اششششی جوووون جووووون کیییییرم تو کونت آتیش گرفته.. آبم داره میاد .. -افشین جون .. دارم حال می کنم . تا هر وقت که دلت بخواد می تونی کیرتو تو کونم داشته باشی . از این می ترسیدم که افشین با خالی کردن آبش توی کون من بره سراغ یه کون دیگه ..-افشین عزیزم من هنوز از دوکیر خوردن خوب سیر نشدم -من یه جور دیگه سیرت می کنم . ولت نمی کنم . خیالت تخت اشی جون . می دونی که چقدر خاطرتو می خوام .. حرفای لاتی می زد و تعارف هم می کرد . آخه من هنوز دوساعت نشده بود که اونو می دیدم و اون با تعارفات و خالی بندیهای خود می گفت می دونی که خاطرتو خیلی میخوام . آخه من از کجا بدونم . سرمو تکون داده وواسه این که تو ذوقش نزنم گفتم آره می دونم. -اشی جون چه کونی ! تنظیم تنظیمه .. راستشو بگو گشاده ؟/؟ خیلی ؟/؟ -راستشو بگم ؟/؟ -بگو .. راستش اشرف نازم ..این اشرف کونهاست . چون نه تنگه نه گشاد . کون اگه خیلی گشاد باشه نه به آدم می چسبه نه به کیر . کیر فکر می کنه اون داخل داره راه میره . اگر هم سوراخ خیلی تنگ باشه کیر به زور میره اون داخل . دیگه حرکت نمی تونه بکنه . زن همش جیغ می کشه دردش می گیره ولی کون تو اشی جون بهترین کونه .. نه تو دردت می گیره و نه کیرم اون داخل راه میره و نه جاش تنگه .. اگه بازم بخوام بهم میدی ؟/؟ -هر وقت بخوای در خدمتتم . قبلش بهم یه زنگ بزن . ولی اگه جا داشته باشی به غیر از شبایی که دعا خونی داریم هر وقت که دوست داشتی در خدمتتم . هر چند خودتم می تونی همیشه در این مراسم مذهبی ما که هفته ای دو شبه شرکت کنی .. پری که از حرف زدن من خسته شده بود با ناز و کرشمه گفت اشی جون لب لبتو بده من دلم تنگ شده .. -اوخ فدات پری جون .. لبای همو غنچه کردیم و با یه بوس بوس گفتن لبو گذاشتیم رولب . افشین با این که کیر کلفتشو تو کونم می گردوند درد زیادی نداشتم .. چقدر این مدلی کون دادن به یه پسر جوون حال می داد . هر دفعه که زیر کیر پسرای جوون دست و پا می زدم خودمم حس می کردم که یه روحیه جوونی پیدا کردم . هوس کوسم زیاد می شد وقتی که می دیدم کیر افشین داره  تو کونم می پره . -شیطون بالاخره کارتو کردی .. کونم داره می سوزه از گرمای آب تو .. -اشششششییییی چقدر حال میده .. کیف داره همین طور داره می ریزه .. -افشین کیرتو ول نمی کنم .. -منم می چسبم به کوست و ولش نمی کنم . بازم پری لجش گرفته بود . -اشرف چقدر دهنتو از رو دهنم ور می داری -پری جون ببخش . یه خورده با افشین کار دارم .. افشین جون کیرتو از کونم بکش بیرون بذار تو دهنم واست ساک بزنم . دلم نمی خواست به این زودی کیر افشین بره طرف کوس و کون دوستام . ..... ادامه دارد .. نویسنده.. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر