ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مامان تقسیم بر سه 26

شب بعدش از همسایه دعوت کردم که بیاد خونه مون شام . دوست داشتم به احترامشون و این که چند روزی دور هم بودیم و و ما رو به عروسی دعوت کردند و هوامونو هم داشتند چند ساعتی رو دور هم باشیم و دیگه یواش یواش هم باید می رفتیم تهرون و ببینیم وضع خونه زندگیمون چطوره . امان از دست این معین , کاری به روزم آورده بود که از خجالت داشتم آب می شدم . همه جا دنبالم میومد -پسر! مادرتو کسی نمی بره من همین جام . خودشو طوری بهم می چسبوند که هر کی نمی دونست فکر می کرد من و اون تازه نامزد کردیم . یه بار که من و زن همسایه راجع به یه سری لوازم آرایش و این چیزا صحبت می کردیم یهو معین که عین دنباله لباس عروس همرام بود فوری لباشو به لبام رسوند و گفت بوس بوس مامان .. خیلی روژش خوش رنگه و بهت میاد .. شب هم که دیگه گند حسابی زده بود .. مامان نمی خوابیم ؟/؟ رنگ می دادم و رنگ می گرفتم . هی با آرنج به پهلوش می زدم و هی لبامو گاز می گرفتم مگه گوشش به این حرفا بدهکار بود . مهمونا که رفتن پیش داداشاش بدتر می کرد . اون عشقبازی متین و مردونه اش و این حرکات بچه گانه اش اصلا با هم ساز گاری نداشت . -معین عزیزم راستی راستی داری ناامیدم می کنی . انگاری سرشو کرده بود زیر برف و فکر می کرد که هر کاری که می کنه فقط خودش متوجهشه و دیگران اونو زیر نظر ندارن . در این دنیا ی پیرامون ما فقط خودش و منو می دید . -پسر من چیکارت کنم . حقته که جریمه بشی . -مامان من دوستت دارم دیگه . می خواستم تنبیهش کنم ولی دلم نمیومد . با این حال باید یه درسی بهش می دادم که فکر نکنه اولا میشه خیلی چیزا رو ساده به دست آورد در ثانی هر چیزی حد و اندازه ای داره -معین اگه امشبه رو تنبیهت کنم که دیگه بدونی کدوم حرکتو کجا باید انجام بدی و کدوم کارو نکنی خیلی خوب میشه ؟/؟ -مامان نه ..نه .. دلشو داری ؟/؟ راستش نه تنها دلشو نداشتم خودمم یه جوری تشنه بودم و اگه بهش کوس نمی دادم خوابم نمی برد . مدتی بود که به جای قرص مسکن از این مسکن ها استفاده می کردم . ولی یه چند دقیقه ای اونو تو ی خماری گذاشتم . قرار بود که بچه ها یعنی اون دو تا پسرا فردا برن چالوس خونه یکی از فامیلای همسایه .. من و معین هم می تونستیم باهاشون بریم ولی یه بهونه ای آورده و طفره رفتیم . تازه خونه فامیل همسایه آدم سختشه ولی هرچی گفتند که اونا مهمون نوازن و خیلی از دیدن ما خوشحال میشن ازشون تشکر کرده که از این که همون پسرا رو که می برین یه دنیا ممنون . اون شب معین از هیجان تا صبح خوابش نبرد . با این که تا صبح داشت باهام ور می رفت و هر وقت از خواب پا می شدم در حال دست مالیدن به اعضای بدنم و مخصوصا به کونم بود ولی از این که صبح دو نفری میریم تو اون حوضچه کوچولوی بالای خونه رو تپه ها از هیجان نمی دونست چیکار کنه . با زبونش یک بند داشت سوراخ کون و کوسمو می لیسید -پسر داری چیکار می کنی . طوری رفتار می کنی که انگاری تا حالا مادرت بهت نرسیده باشه . چقدر تو حشری هستی .. همین حرکاتش منو به هیجان آورده بود . واسه همین دوست داشتم یه خورده از هیجانمو واسه داخل آب و استخر کوچولوی رو تپه یا قسمت بالا و بلندی خونه بذارم . مامان می تونم یه فیلم سکسی بذارم شبیه همین کاری که چند ساعت دیگه می خواهیم انجام بدیم . اتفاقا جاش هم شبیه خونه ماست . اون استخر و حوضچه اش .. -پسر می خوای اونجای مردمو به من نشون بدی .. راستش خیلی خوشم میومد و هوسمو زیاد می کرد که کیر یه غریبه رو ببینم ولی از این که معین بخواد اندام یه زن دیگه رو ببینه یه حسادت خاصی در من به وجود اومده بود . نمی دونم چرا دوست نداشتم غیر من به کسی نیاز مند باشه . راستش دگرگون شده بودم وقتی کیر کلفت و دراز اون مردرو دیدم که تو همون داخل آب و از پشت کونش رفت تو کوس زنه . کیرش با این که خیلی دراز بود ولی تا آخر کوس رفت . به زنه نمیومد این قدر گشاد باشه . دستم بی اختیار رفت طرف کیر معین .. -می بینی اون آقاهه عجب کیری داشت .. حواسم نبود و احساس خودمو بیان کرده بودم و پسرم هم گفت کون خانومه رو بگو انگار یه مجسمه ساز اونو تراشیده چقدر بر جسته و یه دست و تپله . زیر آب زلال و شفاف چقدر هوس انگیزه .. یه جمله تحویلش داده بودنم و اونم صد تا جمله پسم داده بود . راستش لجم گرفته بود . اون می دونست که منم چقدر می تونم به این چیزا حساس باشم . اون شب سعی کردم زیاد باهاش حال نکنم که بقیه رو بذارم برای داخل آب . همون جوری که اون می خواد . طوری بهش حال بدم که دیگه هوس این زنا رو نکنه . ولی می دونم اونم از این که من از کیر کلفت  گفته بودم حرصش گرفته بود . اینو تو حرکاتش به خوبی می دیدم . چون با طرز مخصوصی به کیرش دست می کشید . صبح که همه رفتند من ومعین دیگه رفتیم طرف اون استخرچه  هوس تا سکس در آبو هم به نوعی تجربه کرده باشیم . همه جا امن و امان بود . دو طرفمون پوشیده بود و از روبرو و سمت دیگه مون طوری بر محیط اطراف تسلط داشتیم که کسی نمی تونست شاهد ما باشه . هر چند من و معین تو استخر پایین  با هم حال کرده بودیم ولی از این بلندی  همراه با دور نمای زیبای جنگلی خیلی حال می داد .  من که یه شورت نازک پام کرده بودم و سوتین هم نبسته بودم . غذای سبک و گرم هم خورده بودم که از درون داغ باشم . هرچند هنوز تنمو به تن پسرم نچسبونده حرارتشو احساس می کردم .... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

2 نظرات:

رضا بمب گفت...

واقعا قشنگ بود.موفق باشي ايراني جااااااان

ایرانی گفت...

متشکرم آقا رضای گل .. شاد وپیروز باشی ..ایرانی

 

ابزار وبمستر