ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

معراج عشق 3

خیلی ها ازم می پرسن اگه خدا خوبه چرا یکی فلجه .. یکی کره .. یکی کوره یکی شله ... یکی ظلم می کنه سالمه . شکنجه گر در پرقو می خوابه و شکنجه شو هرروز از خدا آرزوی مرگ می کنه . خداجون من خودم جواب همه اینا رو می دونم . شاید اگه منم با یکی از این کم و کاستی ها بر خوردار شم  همچین حرفی بزنم . ولی ته دلم می دونم که اصلا از این چیزا نیست . یعنی تو ظالم نیستی . خدای من تو عادلی . ما که از تو ارث پدر طلبکار نیستیم . از ما به اندازه توانمون می خوای که عبادتت کنیم . به ما نیاز نداری ولی حقته که این همه عظمت آفریدی و بخوان که شکرت کنن . یه یادی ازت بکنن . همین من ناشی که این دو کلمه قوت نوشتنو از تو دارم دلم نمی خواد یکی دیگه نوشته هامو بدون این که یادی از من بکنه منتشر کنه . آخه من وقتمو روش گذاشتم فکرمو ... حالا بیا و دنیای به این عظمتو .. که اصلا فکرشو نمیشه کرد . بگذریم اونی که باید بدونه خودش می دونه و اونی هم که بخواد متوجه شه متوجه میشه و اونی هم که نمی خواد بدونه تا فردا بشینم واسش روضه بخونم تاثیری که نداره . کجا بودیم ؟/؟ .. من خودمم می دونم این دنیای ما دنیای موندن نیست . دنیا جایی نیست که بخواهیم بهش بها بدیم . اولویت بدیم . همین پارسال تا امسال 12 تا از فک و فامیلای درجه یک و نیم و دو و سه من مردند . هر ماهی یکی .. هر چی بودند رفتند . ازمیلیاردر بگیر تا میلیونر .. که البته الان بگی میلیونر یعنی گفتی گدا .. از سالم بگیر تا فلج همه رفتند . اون طرف باید تصفیه حساب شه . عشق واقعی عشق به توست خدا جون . ما باید تو رو دوست داشته باشیم . وقتی به تو دل ببندیم بقیه دوستیها بقیه عشق ورزیها همه وابسته به اونه و اثری از اونو داره . تا به تو فکر نکنیم همین جور باید رنج بکشیم و عذاب .. رنج ... رنج .. دوست پسره به دوست دختره خیانت می کنه .. دختره میره خودکشی می کنه .. آخه دختر تو اگه عاشق خدا باشی که دیگه از این کارا نمی کنی . دل خدا واسه همه جا داره . عشق واقعی تو باید به خدا باشه . دیروز بیست سالت بود اصلا چرا میگم دیروز میگم یکساعت پیش .. یک ساعت پیش بیست سالت بود حالا شدی سی ساله .. فکرکردی جوونای دیروز حسرت اون روزاشونو نمی خورن ؟/؟ چرا ؟/؟ ولی خدا جون من ! هر کی تو رو داشته باشه دلش می خواد زودتر از این دنیا بره و راحت تر به تو برسه . هرچند تو همه جا هستی . این دنیا اون دنیا همه جا.. تودل من .. رو کوهها تو ابرها .. تو همه جا هستی .. هرچی هم می خوام فکر کنم تو چه جوری هستی عقلم به جایی قد نمیده . فقط می دونم هستی . اینو حس می کنم . دلم میگه . فطرتم میگه . دیوونه ها میگن ......نه ! بهتره فحش ندم اگه حرف بد بزنم میگن دموکرات نیستی بعضی ها که نمی تونن درکت کنن یا نمی خوان , میگن ما از رو ناتوانی میگیم تو هستی . اونا هرچی رو که می بینن باور می کنن . اگه این جوری باشه چه اشکالی داره من خدای این دنیا باشم که نیستم . استغفرالله خدا خودت می دونی من واسه چی این حرفو زدم . امروز خیلی ها هستند که نماز می خونند و دولا و راست میشن و تلویزیون هم همیشه اونا رو وقت اذان نشون میده ولی وقتی میری تو بحرشون یا تو کوکشون می بینی ادعای خدایی می کنند . فکر می کنند بهشت همین جاست .. . وای خدا جون  چقدر از بحث دور شدیم درمورد عدالت حرف می زدیم اونایی که عیب و نقص آدما رو مقیاس عدالت تو قرار میدن رحمت تو رو فراموش کردند . تازه عدالت هم داری نه این که نداشته باشی . اونا گذر لحظه ها رو فراموش کردند . زشت و زیبا دارا و ندار همه مون جامون زیر همین یه وجب خاکه .. چی ؟/؟ دومتر در یک متر ؟/؟ باشه .. قبوله حالا که قبر ها چند طبقه شده ارتفاع یه قبرکم شده . تو برای هر انسانی پاداش مخصوص خودشو در نظر گرفتی . من نویسنده با رسالت خودم .. ای خاک بر سر خودم ..اون نابینا با صبر خودش .. ایوب هم با تحمل خودش .. یوسف با حجاب خودش و چشم پوشی از حرام .. همه و همه ما در این که باید به تو وابسته و پیوسته باشیم مشترکیم . یا نمی دونیم یا می دونیم و خودمونو به نادونی می زنیم . ما توییم و به سوی تو باز می گردیم . از خاک آمده ایم و به خاک می رویم .. اینایی که کفر میگن باید بهشون گفت بابا مرد حسابی داور توی زمین فوتبال گل درست تیم ملی رو نمی گیره کسی اعتراض نمی کنه .. مگه میشه خدای به اون عظمت که همه چی رو سر جاش آفریده ما بهش حق اعتراض داشته باشیم ؟/؟ واسه چی ؟/؟ مگه ارث پدر طلبکاریم ؟/؟ خیلی دیگه کفری شدم . کافر نه کفری .  یکی سر قبر باباش گریه می کنه میگه بابا جون چرا زود رفتی تنهام گذاشتی . خدا چرا بابامو زود بردی .. اینه عدالتت ؟/؟ خدا چیکار کنه بابا . پس شما مشخص کن این بابا جون کی رفع زحمت بفر مایند . مردن که مثل کارت ورود و خروج ادارات نیست که هر وقت دلمون خواست بگیم حالا کارت خروجو می زنیم . ولی خب دست من اگه باشه توی همون اداره می شینم و کارت خروجی رو نمی زنم اصلا میگم گمش کردم .. ولی می دونم این خدا واسم المثنی صادر می کنه .. همچین کارتی صادر می کنه که خودم ندونم از کجا اومده ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر