ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

یک عروس وهزار داماد 31

ناصر اومد نزدیک من .. شاهد شیر خوردن کامی کوچولو شد . این جوری خیلی سخته وقتی بچه یه طرف سینه رو میک می زنه و سیر میشه و اون طرف سینه سنگین می مونه . تی شرتمو از سرشونه پایین دادم و اون سینه بیکارمو انداختم تو دیدش . -شکوه جون اگه دوست داشته باشی خودم سبکش می کنم .. -آخخخخخخ بیا جلوتر .. همه جام سنگینه .. فقط اینجا نیست .. کامی که سیر شده بود و خوابش گرفته بود تو دستام آروم گرفته ناصر سرشو گذاشته بود رو سینه ام . دهنشو باز کرد و نوک سینه امو گذاشت تو دهنش و میک زدنو شروع کرد . چقدر با حال می خورد . هیچ وقت تا به این حد از مکیده شدن سینه هام کیف نکرده بودم . چون شیر منو هم می خورد . -آهههههه ناصر ناصر ... چه بامزه می خوری -چون خیلی خوشمزه هست .. با یه دستم سرشو به سینه ام فشار می دادم . -اووووووفففففف چیکارم داری می کنی .. -هنوز خیلی کارا مونده .. کارای اصلی .. من  رو کاناپه نشسته بودم .. ناصر دستشو از زیر دامنم به شورتم رسوند و و از لای شورتم به کوسم رسید -ببینم اجازه گرفتی ؟/؟ -بعضی وقتا برای بعضی کارا که نباید اجازه گرفت . از صدای نفسهات از حالت چشات از آهنگ صدات اجازه شو گرفتم . حالا هم گریه های کوست که خنده های هوسته این کار منو تایید می کنه .. -اوووووهههههه نههههههه -آرررررره ... آرررررره خیلی هم آرررررره .. خیلی سست شده بودم . از یه طرف دستش رو کوسم بود و از طرفی با خوردن سینه هام داغم کرده بود . کامی نزدیک بود از دستم بیفته .. اونو گذاشتمش رو کاناپه  .. ناصر ولم نمی کرد . دامنمو داده بود بالا و با کونم ور می رفت . -چقدر حریصی ! چقدر تشنه ای ! صبر کن .. چقدر عجولی .. راستش من عجول تر از اون بودم . هوس داشت منو می کشت .. کامی به خواب سنگینی فرو رفته بود . شیر پر قوت من حداکثر اونو تا دو ساعت خواب می کرد برای همین بود که اکثرا غذاهای مقوی می خوردم که شیرم پر محتوا تر و غنی تر باشه . وقتی کامی رو ولش کردم دستشو گذاشت دور کمرم و منو به طرف تخت برد و انداخت روش .. -بگو باهات چیکار کنم . حالا دیگه کجاتو بخورم .. با ناز و عشوه بهش گفتم هنوز یه طرف سینه امو خوب سبکش نکردی .. با حرص و عجله لختم کرد . یکی یکی لباسامو در آورد و به طرفی پرت کرد .. لبای اون همه جا کار می کرد . اصلا متوجه نشدم که کی خودشو لخت کرد . وقتی بهش گفتم هنوز نوک سینه هام می خاره و سنگینه دوباره لباشو گذاشت رو سینه ام و این بار با حرص شدید تری شیرمو با میک زدن می خورد .. -ناصر این جوری شیر سینه امو می خوری نکنه خوابت بگیره و نتونی کارتو بکنی ؟/؟ -خوابم نمی گیره شکوه .. من مست میشم . از اولشم مست شده بودم .. -ببینم اگه مست بشی و باشی می تونی کارتو بکنی ..؟/؟ -اگه نکنم باید بگم که خیلی گیجم . این مستی با اون مستی هایی که با شرابه فرق می کنه .. من از شراب هوس توست که مست شدم . دوستت دارم  .دوستت دارم .. یه خورده که سینه هامو خورد بهش گفتم که دیگه سینه هام تنظیم شده و اونم دیگه لب از سینه هام ور داشت . پاهامو به دو طرف باز کرده و وظیفه شو به خوبی دونست . دونست که باید به کوسم حال بده . یه دستی رو کوس خیسم کشید و گفت اینو که هر چی خشکش می کنی بازم آبداره . مثل این که خیلی بیشتر از سینه هات سنگینه . چشام خیلی خمار شده بود . اون دردمو فهمیده بود . می دونست که حالا نوبت کوس لیسیه .. همون چیزی که ازش خیلی خوشم میومد و تا کسی کوسمو میک نمی زد فرو رفتن کیر تو کوسم اون جوری که باید بهم لذت نمی داد . ناصر میک زدن کوسمو شروع کرده بود . چه حالی میداد . خیلی بهم می چسبید . به یاد روزهای خوش آینده ای که از بودن در کنار کامی کوچولو داشتم کوسمو در اختیار ناصر قرار داده بودم تا هر کاری که دلش می خواد واسم انجام بده . با همون دکتره قول و قرار کرده بودم که وقتی کامی یه خورده بزرگتر که شد هر وقت که صلاح دونست یه آمپولای مخصوصی بهش بزنه که برای رشد کیرش مفید باشه . البته بهم قول داد که این آمپولهای هورمونی ضرری نداشته باشه . امید وارم همونجوری که بهم قول داده این آمپولا اثر گذار باشه و این حرفا رو به این دلیل نزده باشه که چند بار دیگه منو بگاد . در هر حال اون دکتر تا هر وقت که دوست داشت البته با فاصله زمانی مناسب , من که خودمو در اختیارش میذاشتم . می دونستم بازم جاهایی هست که به دردم بخوره . نباید به این آسونیها حمایت اونو از دست می دادم . -جوووووون ناصر کوسسسسمو بخور . پاهامو از هوس زیاد باز و بسته می کردم و به دو طرف صورت ناصر می زدم . به یاد این افتاده بودم که تازگیها کامی کوچولو به این که من کیرشو میک بزنم خیلی عادت کرده بود . بعضی وقتا بی خودی گریه می کرد همین که کیرشو میک می زدم آروم می گرفت و می خوابید . دو سه دقیقه  ساک  زدن کیرش  تا یه مدتی آرومش می کرد . .... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر