ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زن نامرئی 67

پاهام از دو طرف گردنش آویزوون شد یه خورده هم منو هم خودشو به عقب کشید و دوباره تو چشام زل زد . منم لبامو مثل جوجه پرنده ای که از مامانش دون میخواد باز کرده و اونم لباشو رو لبام قرار داد . سر و قسمتی از تنه کیر کریم رو رو شکاف کوسم احساس می کردم . دستمو گذاشتم رو باسن کریم و اونو به طرف کوسم فشردم . هنوز کیرشو تو کوسم نکرده بود . بدون این که لبمو ول کنم یه خورده کمرمو خم کردم و دستموبه  کیرش رسونده اونو به وسط کوسم مالیدمش .. این طور اعلام آمادگی کردم تا دیگه شکی واسه گاییدن من نداشته باشه . هرچند اون اهل این حرفا نبود وخجالت سرش نمی شد . کوس خیس من راه رو واسه ورود کیر کلفتش آماده کرده بود . حرکت در یک جاده بدون دست انداز . حرکتشو شروع کرد . از همون بیرون کوس لذت و آتیشو احساس می کردم . با دنده یک شروع کرده بود ولی یهو گذاشت دنده پنج -آخخخخخخخخ کریم .. کیر کریم .. جووووون .. دندونامو پشت لبام چسبونده و هیسسسسسسس هیسسسسسسس می کردم . -کریم خیلی آتیش میده من چیکار کنم این همه هوسو .. بااین که زیر کیر اون قرار داشتم و اون می تونست هرکاری که دوست داره باهام انجام بده ولی از کری خوندن دست بر نمی داشتم و طوری سیاست می رفتم که حساب کار دستش بیاد -کریم پدرتو در میارم اگه آبمو نیاری .. -نازیلا خانوم کیر کریم رد خور نداره آب سنگو میاره .. چه برسه به آب گوشتو .. اونم یه گوشت با حال -پس حال کن . با این گوشت و تیکه هوس حال کن که همچین گوشت نابی هیچ جا گیرت نمیاد . کف دو تا دستاشو گذاشته بود رو تخت و در حالی که پاهاش بیرون تخت قرار داشت سوار بر من کیرشو تا آخر می کرد تو کوسم و درش می آورد .. -وووووییییی کریم کریم خیلی حال می کنم .. کیرش توی کوس تنگ من طوری می چسبید و با فشار می رفت جلو که از هوس دهنم بسته نمی شد .. بگو کریم بگو خوشت میاد ؟/؟ کوسو داری ؟/؟ -نازیلا خیلی تنگ و با حاله . نمی دونی چه مزه ای میده . از بس کوس گشاد خانوممو گاییدم خسته شدم -بچه بد پیش من از یه کوس دیگه حرف می زنی ؟/؟ تازه شما مردانباید این قدر نمک نشناس باشین . اون که خونه باباش کوس گشاد که نبود . حتما از دست تو و کیر تو بود که به این روز رسیده . قدرشو بدون . حالا زن جماعت گناه نکرده که با اون سوراخ وسطش باید حال کنه که هر چی بیشتر فرو کنن داخلش گشاد تر میشه و شما مردا هر چی بیشتر فرو کنین اون اوایل کارتون میشه حتی ممکنه کیرتون کلفت تر هم بشه .. -حالا نازیلا جون ما یه چیزی گفتیم . .. رو من خم تر شد و شونه هامو گرفت و سرعت ضربه ها رو زیاد تر کرد . زبونم بسته شده بود . -نه .. نه ... نههههههه کریم .... دستشو گذاشت جلو دهنم . دندوناشو طوری به هم فشرد و با آخرین سرعت منو می گایید که دست کمی از تجاوز نداشت ولی خیلی خوشم میومد و دلم می خواست به این کارش ادامه بده . اصلا یادم رفته بود برای چه کاری به اینجا اومدم . کریم منو رو دستاش بلند کرد و برد وسط اتاق و رو هوا می گایید .تجربه رو هوا گاییده شدنو هم داشتم و خیلی حال می داد . اون متوجه شده بود که من عاشق تنوع هستم ولی یه خورده زود دست عوض می کرد تا گرم بیفتم و با یه حرکت اخت شم و برم طرف اوج هوس فوری مسیر رو عوض می کرد . اونم مثل اکثریت قریب به اتفاق مردا دلش می خواست کون ببینه و کوس بکنه یا شایدم فرو کنه توی کون . -کریم یه جا و حالتی رو که بیشتر دوست داری بچسب و تا آخرش برو .. همونو برو و منو هم ارضا کن . دیگه دست عوض نکن . قبل از این که چیزی بگه خودم قمبل کرده و در یه حالت تقریبا سگی زانو هامو گذاشتم  رو زمین ونیمتنه ام رو رو تخت قرار داده و کونم هم رو به مرد حریص قرار داشت . یه خورده از خستگی منم به تخت منتقل می شد . وای یه کیری بهم زد که نزدیک بود همون پاهای خم کرده ام صاف شه و صاف بیفتم رو تحت و بخورم به دیوار از بس ضربه اش شدید بود -آهای کوس نهنگ گیر آوردی ؟/؟یواشتر .. ببینم کریم چیزی خوردی که آبت نمیاد ؟/؟ -نه نازیلا جون به خودم فشار میارم تا خانوم ازم راضی باشه .. -آخخخخخخ تو چقدر خوبی و حال میدی . خوش به حال زنت کریم .. -نازیلا جان اگه یه چیزی بگم از حرفای داخل رختخوابی ناراحت نمیشی .. -نههههه .. بگوووووو حال میده -اون میگه خسته شدم از دستت مارو گشاد گشاد کردی .. -ببینم مگه روزی چند بار میری سراغش ؟/؟ -دوبار فقط .. گاهی هم سه بار .. -تو که بنده خدا رو کشتی .. داشتم با خودم فکر می کردم که اگه منم بخوام یه هفته دیگه اینجا بمونم از این بلاها سرم میاد .. -نازیلا جون یه چیز دیگه هم بگم -بگو وقت گاییدن یکی یکی یادت میاد ؟/؟ ... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

 

ابزار وبمستر