ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

خداحافظ عشق من

خدا نگه دار عشق من . من خود می روم قبل از این که مرا برانی . قبل از آن که اشکهایم را بر گونه های پاک بغلتانی . من خود می روم تا خود به اندوه خود بمیرم من خود می روم قبل از آن که تو را در آغوش دیگری ببینم . من می روم قبل از آن که تو را غرق در این باور سازم که تو را بیشتر از خود دوست می دارم . خدا نگه دار عشق من . من خود می روم قبل از آن که بخواهی سیلی زمانه را با دستان خود برگونه هایم بنوازی . من خود می روم تا مزاحمی بر هوسهای جوانی ات نباشم . می روم تا شعله های عاشقانه خود را خاموش سازم . اما نمی توانم که شعله های همیشه بیدار را خاموش نمایم . حال که سوخته ام دیگر توانی ندارم . خدا نگهدار عشق من . شاید زمانی به سوی من بازگردی . این را رویاهایم به من می گوید . همان خواب و خیالی که مرا در کنار تو نگه داشته بود .. همان خواب و خیالی که به امید آن زنده بودم . هنوز چون من با طعم تلخ و کشنده بی وفایی آشنا نگشته ای .. وقتی که خوبیها را با بدی پاسخ می دهند وقتی که در کاسه نوش تو  نیش می ریزند مرگ را شیرین تر از زندگی می دانی . چه دردناک است وقتی که دیروز دوستت بدارند و امروز از تو بگریزند . چه دردناک است وقتی که با شاخه گلی به دیدار عزیزت بروی و او خارش را درقلبت فروکند . چه درد ناک است وقتی که با تمام وجودت ازدرد روزهایی جدایی اشک بریزی و او باتمام احساس سنگی خود بر تو و احساس تو بخندد . چه دردناک است وقتی که آن نامهربان خود را مهربان می داند و باورهای خود را حقیقت . چه درد ناک است وقتی که در هر نفسی غم فرو می برم و اشک فرو می ریزم . من خود می روم . چون صدای قلب سنگی تو این را می خواهد . دلی که می دانم هرگز عاشق نخواهد شد . هرگز کسی را دوست نخواهد داشت . حتی خود را . بدان که بعد ازمن عشق هم از تو گریزان است . عشق هرگز عاشق کسی نخواهد شد که از عشق بویی نبرده . اما نفرین یا دعای من این است که روزی تو هم عاشق شوی وبدانی چه تلخ  است لحظه جدایی .. چه تلخ است لحظه ای که اشک می ریزی و محبوب تو می خندد . چه تلخ است مرگ باورهای تو . لحظه مرگ  آرزوهایت .. فقط می خواستم که به اندازه یک نفس  لبان  سرخت را ببوسم به اندازه یک نگاه در آغوشت بگیرم وبه اندازه در آغوش گرفتنی به من فرصت دهی تا در آغوش توجان بسپارم . تو حتی آن را هم از من دریغش کرده ای .. کاش درکنار تو جان بسپارم تا آخرین نگاهم برچهره زیبای تو باشد تا براین باور بمانم وبراین باوربمیرم که تا آخرین نفس درکنارتو بوده ام وبا تصویر زیبای تو با آرزوهایم وداع گفته ام .... پایان .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر